Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Dit hier is de lijst.. Bloodbond March zou dan vervangen worden met deze - die gebruik ik toch nooit.
Ik zit er aan te denken om deze in mijn Glittering Wish-deck te spelen (met als belangrijkste functie: als antwoord op Purphoros).. Gedachten daarover? Het is een -deck met 3 Glittering Wish, 1 Living Wish en 1 Golden Wish. Een andere optie is om een Burning Wish te gaan spelen voor iets als Revoke Existence, maar ik heb het gevoel dat dit gewoon beter (lees: consistenter en veelzijdiger) is (mits de Purphoros nog niet ligt ofc.).
Bovendien, in multiplayer zie je de handen van alle opponents, terwijl je met de glasses maar één hand kan bekijken.
Het gene wat eventueel een voordeel van de glasses kan zijn, is dat jij wel de enige bent die voordeel haalt uit de ability, want nu ben jij de enige (inmultiplayer) die weet wat de tegenstander(s) heeft/hebben.
@Alex: [Sorry voor late reactie, idc.]
Jij bent de noob.
Glasses is maar 1x activeerbaar, Telepathy is constant. Klopt, klopt. Glasses is in elk deck bruikbaar maar dan maar 1x, keer. Je moet nog steeds tappen.
Glasses of Urza noob
leuk met Telepathy
Sorcery
Choose a nonland card name. Target player reveals their hand. Thought Hemorrhage deals 3 damage to that player for each card with the chosen name revealed this way. Search that player's graveyard, hand, and library for all cards with that name and exile them. Then that player shuffles their library.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
5/1/2009
The card is named as Thought Hemorrhage resolves. Spells and abilities can’t be cast or activated between the time a card is named and the time that Thought Hemorrhage has the rest of its effect.
5/1/2009
If the targeted player has multiple cards with the chosen name in their hand, the damage dealt by Thought Hemorrhage is all considered to be the same instance of damage. A single effect that prevents “the next time a source would deal damage,” for example, will prevent all of it.
5/1/2009
Thought Hemorrhage has no effect on cards on the battlefield that have the same name as the named card.
5/1/2009
The cards you’re searching for must be found if they’re in the graveyard, because that’s a zone everyone can see. Finding those cards in the hand and library is optional, though. This is true even though the targeted player has revealed their hand.
2/1/2014
If you target yourself with this spell, you must reveal your entire hand to the other players just as any other player would.
Decktips