Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Zendikar (ZEN)
Serie | Normaal | Foil | ||
Masters 25 | 8,95 | 11,90 | ||
Zendikar | 9,95 | 9,95 |
Prijs:
€ 9,95
FOIL
€ 9,95
Met 10 witte mana kan je dus 5 angels erin gooien.
Die Island Sanctuary met deze is mijn nieuwe combi in mijn enchantment EDH Ook nog een Archmage Ascension + Consecrated Sphinx erbij voor extra lol!
Island Sanctuary en dan helemaal los gaan
En gevaarlijk! Zorg ervoor dat je desnoods iets van een Ghostly Prison voor je hebt liggen, anders ben je hoogstwaarschijnlijk meteen target! Zoals ze het hier zeggen: "Een getriggerde Luminarch Ascension = game win."
Man, wat wordt diegene hier altijd heerlijk afgeslacht..
In multiplayer is het wel leuk om deze snel in het spel te poepen, maar counteren is ook altijd handig, het is eigenlijk moeilijk te zeggen, het hangt af van de decks waar je tegen speelt en hoe het spel verloopt, maar over het algemeen is het in mulitplayer wel handig om deze snel in het spel te hebben.
Is het slim om deze te spelen in turn 2 in multiplayer met 4 tegenstanders? Of beter wachten en eerst een DoJ droppen om dan deze te spelen. Of om nog genoeg mana open te hebben staan om te counteren (in U/W dan).
@Velghe: Jij bent de controller van de ability, dus jij krijgt het token.
Dat klopt, maar er staat ook niet "under an opponent's control". Dus komen ze alleen onder jouw eigen control.
vraagje: kun je hiermee ook tokens geven aan een andere speler? Er staat namelijk niet bij "under your control".
Met een beurt 1 Bloodchief Ascension krijg je ook een redelijk doelwit
Zoveel als je kan betalen. Er is is geen limiet vermeld ('activate this ability only once each turn' ofzoiets), dus is er geen beperking hoevaak je hem mag activeren.
hoeveel 4/4tjes kun je per beurt spelen zoveel als je kan of 1 per beurt
bedenk wel dat je in multiplayer zeker drie spelers hebt die met Serenity en Naturalizes spelen, en je elke beurt de target van de attackphase wordt. in 1 vs 1 met een Sterling Grove oid ben je toch een stuk zekerder van je ascension. dan hebben je Spore Frogs en Moment’s Peaces ook meer invloed.
In multiplayer liggen er na 1 ronde vaak al 4 counters op.. Beurt 2 Ascension is echt heel erg stom.
Mocht deze eenmaal 4 counters hebben is hij zowel in multi als in 1vs1 erg sterk. Alleen denk ik dat je jezelf beter kan beschermen in 1vs1.
Enchantment
At the beginning of each opponent's end step, if you didn't lose life this turn, you may put a quest counter on Luminarch Ascension. (Damage causes loss of life.)
1W: Create a 4/4 white Angel creature token with flying. Activate this ability only if Luminarch Ascension has four or more quest counters on it.
Vraag: Wallpaper?
Antwoord: hier
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
3/16/2018
Luminarch Ascension’s first ability doesn’t trigger if you have lost life before an opponent’s end step begins. If it does trigger but you lose life before it resolves, it does nothing and you won’t put a quest counter on Luminarch Ascension.
3/16/2018
Luminarch Ascension’s first ability cares only whether you lost life this turn, even if Luminarch Ascension wasn’t on the battlefield when that happened. It doesn’t care how much you lost, whether you also gained life, or even whether you gained more life than you lost.
3/16/2018
You can activate Luminarch Ascension’s last ability during the end step in which it receives its fourth quest counter.
3/16/2018
In a Two-Headed Giant game, Luminarch Ascension’s first ability will trigger twice at the beginning of the opposing team’s end step if you didn’t lose life that turn. It doesn’t matter whether your teammate lost life or not.
Decktips