Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Ik speelde hem ooit in een soort control deck. Als ik het spel eenmaal op slot had kon ik best een beurt missen om de twee beurten daarna het af te maken. Ik kan me alleen niet meer precies herinneren hoe het precies in elkaar stak.. Iets met heel veel draw, veel counterspells.. Ergo, geen leuk deck om tegen te spelen.
Dit is echt zo'n kaart waarvan ik dacht dat hij nog wel een keer gebroken zou worden. Lijkt toch niet echt te gaan gebeuren.....
Je hebt deze in je hand, en toevallig 3 islands en rings of brightheart en de vigor amulet en een land untapper , je kan een hoop kaarten pakken, maar je krijgt er nog geen land extra bij. Daarom moet je echt nog die 1 drop , tap put a land into play erbij hebben, of die in je deck en mana uit je hand halen zoals die feary, maar echt stabiel klinkt dit niet.
Dat untappen is vooral omdat hij tapped de battlefield opkomt en je hem 2x moet tappen voor zijn effect.
Een snelle draft hier :
Iemand tips?
Untappen kan dus niet zoals eerder is gezegd omdat returnen deel van de activatiekosten is. Die rings kende ik niet, maar die werken zo te zien wel.
Hij is wel erg cool met Final Fortune! Dan hebbie wel zekerheid dat je niet meteen verliest.
ALs je dan nog wat hebt om hem te untappen kan je wel infinite gaan. Elke keer je extra extra beurt opofferen aan de counter voor een 2 nieuwe beurten.
Krosan Restorer, Stone-Seeder Hierophant etc.?
Naja, abuse-proof? Rings of Brighthearth doet wonderen.
@Michiel: Skill testers moeten er ook zijn.
Zonde hoe ze kaarten tegenwoordig abuse-proof maken!
Alleen jammer dat hij steeds terug naar je hand moet
1x een counter erop, proliferaten en gaan met de banaan (beurten dus)
lekker landje in commander als je hem vroeg trekt en laat de extra beurt
nemen leuk om 2 blauw openhouden vaak verstandig is als je met veel counterspells speelt
Maar als je Lighthouse Chronologist actief weet te krijgen heb je deze al niet meer nodig
Met een paar Lighthouse Chronologist kan je er wel voor zorgen dat je tegenstander niet teveel voordeel krijgt met meerdere turns achter elkaar.
Land
Magosi, the Waterveil enters the battlefield tapped.
T: Add U.
U, T: Put an eon counter on Magosi, the Waterveil. Skip your next turn.
T, Remove an eon counter from Magosi, the Waterveil and return it to its owner's hand: Take an extra turn after this one.
Vraag: Wallpaper?
Antwoord: hier
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
10/1/2009
As Magosi’s third ability resolves, you’ll skip your next turn even if you don’t put an eon counter on Magosi (because it’s left the battlefield by then, perhaps).
10/1/2009
You can activate Magosi’s fourth ability only if it has an eon counter on it.
10/1/2009
You return Magosi to its owner’s hand as part of the cost to activate its fourth ability. If Magosi has more than one eon counter on it, you can’t activate the ability, untap it, then activate it again.
10/1/2009
If you somehow activate Magosi’s third and fourth abilities during the same turn, the effects will cancel each other out. The turn you skip is the next one you would take, which is the turn created by Magosi’s fourth ability. It doesn’t matter in which order the abilities resolved.
10/1/2009
If you take an extra turn in a Two-Headed Giant game, you entire team takes the extra turn.
Decktips