Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Rise of the Eldrazi (ROE)
Serie | Normaal | Foil | ||
Rise of the Eldrazi | 4,95 | 14,95 | ||
Ultimate Masters | 3,95 | 19,05 |
Prijs:
€ 4,95
FOIL
€ 14,95
Zullen we deze discussie 's doorzetten in een ander topic? Ik vind het namelijk wel een hele mooi om te voeren, maar dit is niet de plaats ervoor.
hier
Ik nomineer infect als meest anti-casual mechanic.
Eldrazi Conscription is een extreem dure aura spell om te spelen. In veel gevallen is de investering niet zonder risico; een simpele removal spell en je bent twee kaarten (aura + target) en een hoop mana verloren. Voor heb je ook een Craterhoof Behemoth op tafel liggen die vaak meer schade aanricht of het spel ineens wint.
Andere Annihilator kaarten zijn allen van een zeer hoge manacost, en dan mag je ook wel wat verwachten.
Infect kan in veel decks met een stuk minder intensieve investering een veel kwalijker effect hebben.
Ja, als je even geen antwoord hebt, dan zijn al je permanents INCLUSIEF al je landjes weg. En daar kom je niet meer van terug. Land destruction en alle varianten daarop worden doorgaans in casual niet heel erg gewaardeerd. "Normale" mass destruction is vervelend maar daar kun je nog van terugkomen. Zo gauw je landjes en manastenen sneuvelen, wordt het snel een heel ander verhaal. (En als dat nog niet erg genoeg is, is het ook nog eens sacrificen en target het niet. Daar zit je dan met je indestructible en hexproof creatures.)
Ik heb tegen vrijwel elk mechanic gespeeld, en vrijwel geen enkele is zo schurftig saai, irritant en debiel sterk zonder enige moeite als Annihilator.
@Synod Overseer. Waar baseer je die mening op?
Vooral voor Commander dan denk ik. Annihilator is echt zo ongeveer 1 van de meest anti-casual mechanics die er zijn imo.
Hij is maar in één set geprint, en als rare. Daarbij kan ik me voorstellen dat deze nogal populair is voor casual en/of Commander decks.
Waarom is deze zo duur geworden?
even verder gezocht, het lijkt op deze vrouw
Puncturing Light
volgens mij is dat toch echt wel een vrouwke
Dat menneke op de voorgrond doet me trouwens wel heel erg denken aan een Raven Guild Initiate.
Met de Eldrazi Temple kun je op diezelfde manier ook Not of This World en Skittering Invasion spelen.
Klopt helemaal.
Anders had er "Eldrazi creature spells" gestaan.
dus kun je Eldrazi Temple ook gebruiken om deze te betalen.
Het is een Enchantment met subtype Aura (dat heette vroeger Enchant Creature).
En het is een Tribal met subtype (creature type) Eldrazi. Een Tribal is een kaart die geen creature is, maar wel een creature type heeft.
Tribal Enchantment - Eldrazi Aura
Enchant creature
Enchanted creature gets +10/+10 and has trample and annihilator 2. (Whenever it attacks, defending player sacrifices two permanents.)
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
6/15/2010
Annihilator abilities trigger and resolve during the declare attackers step. The defending player chooses and sacrifices the required number of permanents before they declare blockers. Any creatures sacrificed this way won’t be able to block.
6/15/2010
If a creature with annihilator is attacking a planeswalker, and the defending player chooses to sacrifice that planeswalker, the attacking creature continues to attack. It may be blocked. If it isn’t blocked, it simply won’t deal combat damage to anything.
6/15/2010
Eldrazi Conscription is an Eldrazi. However, it doesn’t turn the enchanted creature into an Eldrazi.
Decktips