Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: M11 (M11)
Serie | Normaal | Foil | ||
Elspeth vs Tezzeret | 0,15 | |||
Eternal Masters | 0,15 | 0,60 | ||
M10 | 0,15 | 1,00 | ||
M11 | 0,15 | 1,00 | ||
M12 | 0,15 | 1,00 |
Ik ben het wel met T.Dal eens hoor, het haalt het ooit zo goede wel echt van Savannah Lions af. Maar aan de andere kant: white weenie was ooit viable niet alleen dankzij de weenies, maar ook dankzij Armageddon. En die strategie heeft wizards volgens mij al lang geleden bestempeld als een no go. Dus wat dat betreft maakt het niet zoveel meer uit dat de poezen niet zoveel meer doen.
en deze kan niet in een poezendeck :3
Tja... Jammer dat Serra Angel wordt gereprint als Baneslayer Angel. Ik denk dat het goed is dat Magic evolueert eigenlijk. Vroeger was White Weenie een ding, maar nu is het niet levensvatbaar meer, ondanks veel verschillende 'Savannah Lions'. Je hebt namelijk verder nog:
Expedition Envoy
Dryad Militant
Mardu Woe-Reaper
Dragon Hunter
Soldier of the Pantheon
Kytheon, Hero of Akros en Isamaru, Hound of Konda (beide Legendary weliswaar)
Beetje jammer dat Savannah Lions de facto wordt gereprint als een uncommon van twee duppies.
Owja, ik had het wel gelezen, maar had het niet meegenomen in mijn redenatie. Zal wel "het ene oor in, het andere oor uit" zijn gegaan
Evengoed kan het handig zijn om een van je beesten +1/+1 te geven simpelweg omdat je daarmee - net als bij het verdedigen - nét wat van die combat tricks kan toepassen zodat jouw beesten net wel overleven enzo.
Even een kleine correctie bij Shai:
De infantery veteran kan alleen attacking creatures pompen.
oke thanks voor de tips
Zoals eerder al gezegd hangt het volledig af van je deck.
Elite Vanguard heeft gewoon 2 power tegenover de 1 power van Infantery Veteran en slaat daarmee nét iets harder. De Infantery Veteran kan bovendien alleen tappen wanneer die NIET aanvalt (of vigilance heeft) en daarmee zal het gebruik van de Veteran in principe tot minder snelle potjes uitdraaien.
Echter, met Infantery Veteran kan je mooie combat tricks uithalen. Wanneer jij een 2/2 First Strike (bijv. White Knight) hebt, dan zal de tegenstander je nóóit met een X/3 beest aan willen vallen omdat die gewoon wordt gedood voordat die iets heeft kunnen doen!
Dus, speel jij héél agressief, dan is Elite Vanguard de kaart voor je. Speel jij juist defensief, dan is de Infantery Vanguard de kaart voor je.
het is meer gericht vor budget dus alles wat goedkoop is
maar dat 1+1 geven is wel handig woord ie mischien toch net wat sterker
alleen na je 1ste beurt doe je maar 1 damage in plaats van 2 ?
In limited vind ik de infantry veteran anders beter, die zorgt ervoor dat je Squadron Hawks opeens niet meer zomaar geblokt kunnen worden door Assault Griffins. De Vanguard gaat daar dood aan álles.
Vanguard is beter. Meer Aggro. Voor de andere heb je een ander beest nodig, om er enig aggro nut uit te halen.
Ligt Volledig aan je deck. Al denk ik dat Akrasan Squire beter is dan die infantry Veteran, en deze kaart in zn eentje ook wel oke is.
zorrie Infantry Veteran
welke is beter Elite Vanguard of {=infantry veteram}
zijn goeie 1 drops voor een soldier dek
alleen de een is al sterker terwijl de andere juist andere weer sterker maakt of moet ik van bijde gewoon 2 er in doen
Creature - Human Soldier 2 / 1
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
Decktips