Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Scars of Mirrodin (SOM)
Serie | Normaal | Foil | ||
Commander 2013 | 0,15 | |||
Commander Legends | 0,20 | 0,30 | ||
Scars of Mirrodin | 0,15 | 0,40 | ||
Ultimate Masters | 0,15 | 0,35 |
Hmm, dit is wel een goed casual control plan met de nieuwe 'clues'. Wel jammer dat al mijn fetchlanden inmiddels in gebruik zijn.
Misschien in blauw naast Trail of Evidence en Confirm Suspicions...
Skullclamp geeft betere draw Ofwel Helm of Awakening owned anvil non buy buy Syr kost 2 krijgt 4 mana door de iron works.. Peanut ging voor storm count?
leg er een Semblance Anvil naast
Heb je nog steeds een 2 mana tekort, elke keer dat je de combo uitvoert. Ironworks geeft maar . Geen .
Twee Myr Retrievers en het is gg. Het is wel erg flauw maar goed, het kan wel.
Ja, moet je nog een paar artifacts hebben die je graag sacrificed, zoals {=ichor wellsrping} of misschien zelfs een Spine of Ish Sah?
Deze met Krark-Clan Ironworks is wel leuk.
Dat komt inderdaad omdat het een mana ability is. Deze gebruiken nooit de stack en hebben 'onmiddelijk' effect.
Ja, klopt. Mana abilities maken geen gebruik van de stack en resolven gewoon gelijk.
Het enige dat er dus op de stack komt, is de trigger van Furnace Celebration, als je de al in je mana pool hebt.
(Als het geen mana ability was, zou het inderdaad een ander verhaal zijn geweest.)
Kan dat alleen omdat het een mana ability is? Want volgensmij resolved normaliter de trigger eerst en dan pas de ability. De trigger komt immers op de stack voordat de ability resolved, want Celebration triggered zodra ik een permanent sacrifice. En dat sacrificen is de cost van de ability van zo'n Spawn.
Ja.
Wat je doet: Je activeert de mana ability van het spawn token: Je sacrificet het token, waardoor je in je mana pool krijgt.
Door het sacrificen triggert Furnace Celebration.
Als de trigger resolvet, mag je betalen. Je had al in je mana pool, dus je tapt een landje voor de andere mana, betaalt die 2 mana en je doet 2 schade.
Als ik niets anders in het spel heb dan deze, een mountain en een Eldrazi Spawn token, kan ik dan nog steeds twee damage schieten met de mana van de Spawn en het landje als ik de Spawn opoffer.
vandaag tijdens een sealed een deckje gebouwd met
2 x deze + 2 kulldotha rebirth + barrage ogre + oxida daredevil 2 dross hopper.
Niet het beste deck ooit maar wat een fun en zeker om na een lange attrition war te winnen
Met deze en een Altar schiet je à 2 punten per beest, ipv 1 punt per beest zoals met Goblin Bombardment, maar je hebt dan ook 2 kaarten nodig ipv 1.
Je kunt hier ook gewoon Fetchland mee cracken, betaal 2 en doe 2 damage. Fetch moet je namelijk ook saccen .
Dit kan nog best een leuk kaartje zijn voor competitieve decks?
Enchantment
Whenever you sacrifice another permanent, you may pay 2. If you do, Furnace Celebration deals 2 damage to any target.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
1/1/2011
Furnace Celebration itself doesn’t allow you to sacrifice any permanents. Its ability triggers whenever you sacrifice a permanent because some other spell, ability, or cost instructed you to.
1/1/2011
You choose the target when the ability triggers. You choose whether or not to pay 2 as the ability resolves. You can’t pay 2 more than once for a single sacrificed permanent.
1/1/2011
Although players may respond to the ability, once it starts to resolve and you decide to pay 2, it’s too late for players to respond.
1/1/2011
Sacrificing a Furnace Celebration will cause the abilities of other Furnace Celebrations to trigger, but not its own ability.
Decktips