Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Tunnel Ignus

Serie: Scars of Mirrodin (SOM)

Rarity: Rare Scars of Mirrodin Rare

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Scars of Mirrodin
 8
0,90
 -
1,95
Tunnel Ignus | Scars of Mirrodin

 Op voorraad 

€ 0,90 (8x)

 Kopen

FOIL 

€ 1,95

Uitverkocht

Veilig betalen met iDeal

 Reactie plaatsen
30-10-2011 14:16:00

Juist , dat is makkelijk te realiseren door een kaart/ability te spelen met een Sacrifice creature in de cost.

30-10-2011 13:45:00

Misschien, mits Petravark sterft op het moment dat de tegenstander al een landje heeft gekregen die beurt

30-10-2011 13:19:00

Is deze kaart misschien leuk i.c.m. Petravark?

16-8-2011 12:11:00

Nare kaart met Collective Voyage

16-8-2011 10:29:00

Sweet!! thnx! en ja gelukkig wel!

zie nu pas idd de rulings >_<, ik had ze al opgezocht!
vond de card text alleen beetje mislijdend

Global Moderator NederMagic Rules Advisor Xander (1) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
16-8-2011 08:56:00

Alleen in je eigen beurt zou niet echt leuk zijn...

Hij triggert elke keer als een landje bij je tegenstander op de battlefield komt, maar alleen als in dezelfde beurt ook al een ander landje bij hem op de battlefield was gekomen (mag ook tegelijkertijd).

Als je tegenstander eerst een landje speelt, dan triggert Tunnel Ignus niet, omdat het zijn eerste landje van die beurt is.
Als hij vervolgens met Primeval Titan twee landjes zoekt, dan triggert Tunnel Ignus twee keer, omdat de landjes elkaar zien.

Stel, als hij niet eerst een landje gespeeld had, maar hij doet dat nu pas, dan zou Tunnel Ignus dus nu nog een keer triggeren, omdat er door Primeval Titan al 1 of meer landjes bij hem op de battlefield waren gekomen.

Zie ook de rulings rechts.

16-8-2011 03:29:00

is dit een ability(effect) dat eenmalig werkt in je eigen beurt of constant?? bv goed tegen primeval titan

26-12-2010 12:04:00

oja met Realm Razer wel

26-12-2010 11:28:00

elke beurt 1?
'When Realm Razer leaves the battlefield, return the exiled cards to the battlefield tapped under their owners' control.'
waro staat dat?
dus ja een realm razor doet PIJN

26-12-2010 10:51:00

nee, elke beurt een.

26-12-2010 10:41:00

werkt realm razer wel, alle landjes komen toch tergelijk in het spel

26-10-2010 01:45:00

de beurt waarin oppo z'n 7e land speelt is voldoende winking smile

26-10-2010 00:08:00

Ik denk dat ik wel betere dingen kan bedenken om te sneak attacken als het spel zodanig ver is dat een tegenstander 10 land heeft liggen tongue smile.

12-10-2010 13:18:00

Of een Sneak Attack met Realm Razer clown smile

11-10-2010 23:33:00

Geinig met Parallax Tide, instant 12 damage tongue smile

Oracle

Creature - Elemental 2 / 1

Whenever a land enters the battlefield under an opponent's control, if that player had another land enter the battlefield under their control this turn, Tunnel Ignus deals 3 damage to that player.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander

Officiele rulings

1/1/2011
Whenever a land enters the battlefield under an opponent’s control, this ability triggers only if another land had already entered the battlefield under that opponent’s control this turn. It doesn’t matter if that other land is still on the battlefield, is still under that player’s control, or is still a land.

1/1/2011
If multiple lands enter the battlefield under an opponent’s control at the same time, Tunnel Ignus’s ability triggers that many times, even if no other lands had entered the battlefield under that player’s control earlier in the turn. That’s because each ability takes into consideration the other land(s) that entered the battlefield at the same time as the one that caused it to trigger.

Decktips