Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Mirrodin Besieged (MBS)
Serie | Normaal | Foil | ||
Commander Legends | 0,20 | |||
Mirrodin Besieged | 0,30 | 1,00 |
Equipen = attachen als sorcery.
Dit is echter een reguliere activated ability, dus die mag je gewoon op instant speed spelen. (Hij equipt niet, hij attacht alleen maar.)
Mag je met deze kaart ook een equipment attachen als het niet jou beurt is? Of blijft equipen een "sorcery"
Brassman en squire ineen!
Als je in 6 beurten metalcraft hebt is hij gewoon te laat.
natuurlijk is het geen slecht voorbeeld. Het kan namelijk invloed hebben op hoe snel je metalcraft haalt. het ging om het gemiddelde. Stel dat dat zonder de giant pas in beurt 14 zou zijn dan kan dat toch omlaag gaan met de giant erbij als je die wel pakt.
Stonehewer giant is een slecht voorbeeld trouwens. Die kost zelf 5 mana en moet nog een beurt wachten.
van fetch moet nog wel lukken al kan ik daar ook niet alle varianten van nagaan lopen maar nee had geen zin om een kasnberekening te doen van het hele rijtje dat ik op noemde. Bovendien heb ik al jaren niet meer aan kansberekening gedaan. Mijn punt was meer gewoon dat er meer bij komt kijken dan beweert werd.
Dat is al getoetst, was laatst nog een link naar een artikel daarover gepost bij een andere kaart. Meestal geeft fetch nut vanaf beurt 30 als ik het me goed herinner.
@ Nico: Volgens mij heeft Dustin die berekening al eens gedaan; hij staat nog in een blog volgens mij Even zoeken en je hebt wat je wilt
Ik denk dat we moeten toetsen of het significant van 0 verschilt.
Maar het is wel weer, dus nut heeft het wel.
Meneer klaagt over basisschool-kansrekenen en weigert de kansverbetering van Fetch uit te rekenen...
hint: vrij klein..
Dat was inderdaad de rede dat er zoveel fetch en tutor mogelijkheden in zitten. Binnenkort even testen in onze groep om te kijken hoe het met en zonder de Brass Squire werkt.
dat is wel op een basisschool niveautje kansberekening zeg.
Je hebt nog alle search: Stoneforge Mystic en Stonehewer Giant en 7 fetch wat de kans op land pakken verkleint en dus het pakken van equipment vergroot.
Denk wel dat het het proberen waard is maar dan zou deze Brass Squire nog niet zo gek zijn als extra artifact in het deck.
14 artifacts op 60 kaarten = 23,3% Dat betekent 3 artifacts op 13 kaarten.
Je moet dus gemiddeld 6 kaarten rapen eer je metalcraft hebt. Beslis zelf of dat te vroeg of te laat is.
Artifact Creature - Myr 1 / 3
T: Attach target Equipment you control to target creature you control.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
6/1/2011
If one of the targets is illegal when the activated ability resolves, nothing will happen and the Equipment won’t move. Notably, if an opponent gains control of either target in response, the Equipment won’t move.
6/1/2011
Unlike the equip ability, Brass Squire’s ability can be activated whenever you could cast an instant.
Decktips