Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Prijs:
€ 1,95
FOIL
€ 9,95
Andere versie wel op voorraad.
In burn lijkt deze me nutteloos. De ultimate gaat zonder hulp in beurt 7 af. Volgens mij kan je dan al wel gewonnen hebben, of is er ook wel een antwoord. Mij lijkt dit toch ook wel een goede planeswalker. Inderdaad niet overpowered en wel in staat tot leuke dingen. Van planeswalkers wordt gewoon veel te veel verwacht. Bij een slechte legend zeurde vroeger niemand en nu al helemaal niet meer.
Ow en ga alsjeblieft nooit meer serieus in op een vraag naar gratis mythics...
Hmm ik ben benieuwd wat deze gaat doen als M12 net uit is. De prijs bedoel ik, ze krijgt nu ongeveer evenveel positieve als negatieve reacties, al zijn de meeste wel tevreden over de -2, wat logisch is
en wat is trouwens die fake chandra waar jullie het de hele tijd over hebben?
@Ivo Beckers: dan wordt het toch de Volt Charge denk ik.
I LOVE BURN!
Vind dit de beste en meest balanste chandra, misschien wel beste gebalanceerde planeswalker kwa manacost en wat ze doen, eng maar niet TE. Prima planeswalker dit
Goed in de zin van goed ontworpen/leuke kaart.
Planeswalkers hebben regelmatig eens de neiging dusdanig sterk te zijn dat ze eigenlijk in hun eentje het potje winnen. (Zo'n beetje iedere walker uit scars block heeft dat.) Ik ben blij dat deze dat iets minder heeft.
Ik zie niet wat hier slecht aan is. In mono rood is de ultimate meestal wel genoeg om te winnen, ze kost maar 4 mana, heeft een degelijke eerste ability, een een zeer goede 2e ability. De ultimate is echt wel win hoor. Dat mensen de eerste ability slecht noemen vind ik maar raar.. Vergelijk het eens met haar zusje Chandra Nalaar...
Alleen in limited is ze een stuk minder goed dan de oude chandra.
Ben benieuwd naar Garruk!
Ik maakte maar een grapje hoor..
@lord of the zombies:
wat je eigenlijk zegt in die eerste zin: ik vind haar goed omdat ze niet te goed is? of interpreteer ik dat verkeert?
@~Crusifix (Lookky)~:
een compleet nutteloze opmerking van je, ik vind het geen goede kaart, maar mocht deze wat waard worden (wat ik betwijfel) en ik trek hem uit een booster (Wat ik ook betwijfel want ik ga geen M12 kopen) dan ga ik haar natuurlijk niet weggeven aan een wildvreemde.
enige pluspunt is inderdaad dat hij splashbaar is, maar of je deze wil splashen is een ander verhaal.
Je kan ook met je 2/2 aanvallen tegen 3/3. Als hij dan blocked schiet je gewoon die 3/3 in de 2nd main phase dood. Het ligt er dus aan hoe je met de +1 omgaat.
Ik vind dit een prima wakler, zeker omdat het eens geen 1-man army is.
+1 : 1 damage aan creatures is niet veel, maar het is dan ook een loyalty-krijg ability, die horen weinig te doen. En er zijn genoeg targets in T2; Hex Parasites, manamakers, Soul’s Attendant's, Signal Pest, landfall beukers, of gewoon andere walkers hinderen.
-2: Er zijn genoeg dingen die je wil copyen, zeker als het geen mana cost.
-6: Ok, iets minder destructief dan Nalaars ultimate, maar veel grappiger in multiplayer, zeker als je politiek wil doen. Ben ook erg blij dat het geen instant win is, zodat het geen directe 'Sloop dit of sterf!' situaties creëert.
Ook grappig dat als je met de -2 ability iets kopieert met proliferate dan blijven het aantal loyalty counters gelijk :d
Deze instants en sorceries hebben dat:
Fuel for the Cause, Grim Affliction, Spread the Sickness, Steady Progress, Tezzeret’s Gambit en Volt Charge
@Shai: Kijk! eindelijk een "Ik vind het niks met duidelijke uitleg waarom" post! Hulde.
Ook al ben ik het niet met je eens, zijn je punten wel geldig inderdaad. Het is afwachten wat ze gaat doen!
de kracht van deze kaart hangt een beetje af van de meta. in scars block zaten veen x/1 beesten. daartegen is ze dan wel weer goed, aangezien dat de basis is voor de nieuwe standard.
Het is altijd even tasten in het duister aangezien je sommige interacties niet ziet, maar op dit moment vind ik deze Chandra niet zo goed.
*De CMC is prima, als het 3 mana was geweest zou ze te goed worden!
*De +1 is beter dan die van Chandra Nalaar, maar in veel games maak je er evengoed niet veel mee kapot...met andere woorden; in veel games is het nog steeds niet zo'n boeiende ability.
*De -2 is bijna hetzelfde als Reverberate, maar dan slechter - immers, het werkt enkel op je eigen spells. Het feit dat het door een planeswalker word gedaan die vervolgens blijft liggen is natuurlijk wél heel interessant.
*De -6 is in mijn ogen een stuk slechter dan de ultimate van Chandra Nalaar.
Ik vergelijk deze Chandra duidelijk veel met Chandra Nalaar. Belangrijke verschillen zijn dat Nalaar duurder is en dat Nalaar géén instants/sorceries copieerd. Echter, Nalaar is een stuk beter bruikbaar om bepaalde beesten te verwijderen en bovendien begint ze op een hogere Loyalty. Nalaar word nogal eens - vaak terecht - als *bagger* planeswalker bestempeld en daarmee zou het mij niets verbazen als deze ook snel als *bagger* zal worden bestempeld.
MAAR, zoals ik al zei zie ik ook niet direct alle interacties. Wellicht blijkt d'r -2 een stuk relevanter te zijn dan ik had verwacht!
Legendary Planeswalker - Chandra
+1: Chandra, the Firebrand deals 1 damage to any target.
-2: When you cast your next instant or sorcery spell this turn, copy that spell. You may choose new targets for the copy.
-6: Chandra, the Firebrand deals 6 damage to each of up to six targets.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
9/22/2011
Chandra’s second ability creates a delayed triggered ability that will copy the next instant or sorcery spell you cast that turn, regardless of whether that spell has targets.
9/22/2011
When the delayed trigger resolves, it creates a copy of a spell. You control the copy. That copy is created on the stack, so it’s not “cast.” Abilities that trigger when a player casts a spell won’t trigger. The copy will then resolve like a normal spell, after players get a chance to cast spells and activate abilities.
9/22/2011
The copy will have the same targets as the spell it’s copying unless you choose new ones. You may change any number of the targets, including all of them or none of them. If, for one of the targets, you can’t choose a new legal target, then it remains unchanged (even if the current target is illegal).
9/22/2011
If the spell Chandra copies is modal (that is, it says “Choose one -” or the like), the copy will have the same mode. You can’t choose a different one.
9/22/2011
If the spell Chandra copies has an X whose value was determined as it was cast (like Consume Spirit does), the copy has the same value of X.
9/22/2011
You can’t choose to pay any additional costs for the copy. However, effects based on any additional costs that were paid for the original spell are copied as though those same costs were paid for the copy too. For example, if you sacrifice a 3/3 creature to cast Fling after activating Chandra’s second ability, the copy of Fling will also deal 3 damage.
9/22/2011
When you activate Chandra’s last ability, you choose up to six target creatures and/or players. No damage is divided, and Chandra can’t deal more than 6 damage to any one target. Chandra deals 6 damage to each target that is still legal when the ability resolves.
Decktips