Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Born of the Gods (BNG)
Serie | Normaal | Foil | ||
Born of the Gods | 1,95 | 1,95 |
Prijs:
€ 1,95
FOIL
€ 1,95
Snap ik, maar een Disenchant is al genoeg voor een Asceticism, maar niet voor deze held.
Hexporrf creatures zijn ook makkelijker te verwijderen dan hexproof enchantments (Wrath of God wordt meer gespeeld dan Back to Nature).
Moeilijker te removen weet ik niet. Het zwijn heeft zelf ook hexproof namelijk. Heb je een linkje naar je deck?
ascetism ligt eerder, is moeilijker te removen en kan regeneraten
archetype heeft 6 power
dat zijn de positieve verschillen ertussen, take your pick xD
Ik zit met de vraag of ik mijn Asceticism zou vervangen met deze. Enige argumenten? Wat denken jullie? Ik speel een elf ramp deck met een splash zwart en dacht dat deze body wel wat meer kon doen in dat deck.
"Kan niet" wint altijd van "kan wel".
Dan heb je beide een 6/5 voor 8 mana, geen hexproof.
Wat gebeurd er als ik deze heb liggen
en de tegenstander speelt hem ook ?
groen devotion deck met Karametra’s Acolyte,Nykthos, Shrine to Nyxvermindert het wachten.
Hoe krijg je deze in standard makkelijk op de battlefield? Niemand heeft tijd om 8 beurten te wachten.
Enchantment Creature - Boar 6 / 5
Creatures you control have hexproof.
Creatures your opponents control lose hexproof and can't have or gain hexproof.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
2/1/2014
The Archetype’s second ability applies to each creature controlled by any of your opponents, no matter when it entered the battlefield.
2/1/2014
While you control an Archetype, continuous effects generated by the resolution of spells and abilities that would give the specified ability to creatures your opponents control aren’t created. For example, if you control Archetype of Courage, a spell cast by an opponent that gives creatures they control first strike wouldn’t cause the creatures to have first strike, even if later in the turn Archetype of Courage left the battlefield. (If the spell has additional effects, such as raising the power of the creatures, those effects will apply as normal.)
2/1/2014
Conversely, continuous effects generated by static abilities (such as an Aura that granted the appropriate ability) would resume applying if the Archetype left the battlefield.
2/1/2014
If you and an opponent each control the same Archetype, no creature controlled by any player will have the appropriate ability.
Decktips