Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Eternal Masters (EMA)
Serie | Normaal | Foil | ||
Eternal Masters | 14,95 | 49,95 | ||
Judge Gift | 89,95 | |||
Portal I | 17,50 | |||
Strixhaven Mystical Archive | 12,95 | 19,95 | ||
Strixhaven Mystical Archive (EF) | 14,95 | |||
Etched Foil | ||||
Strixhaven Mystical Archive (EF-JP) | 29,95 | |||
Etched Foil Japans | ||||
Strixhaven Mystical Archive (JP) | 29,95 | 69,95 | ||
Japans | ||||
Visions | 19,95 |
Prijs:
€ 14,95
FOIL
€ 49,95
Andere versie wel op voorraad.
Of in legacy elves met
T1 forest into mana dork
t2 Gaea’s Cradle spelen. Tap forest voor heritage druid. Tap cradle voor 2 mana en speel voor een van die mana nog een random elf. Tap vervolgens de drie elves voor 3 mana, sacrifice een naar keuze en speel je natural order t2.
Dat kan. Bijvoorbeeld met Eladamri’s Vineyard. Een andere optie is via Exploration. En het kan met behulp van Ancient Tomb/City of Traitors en een Lotus Petal/Elvish Spirit Guide. Maar aangezien het hier om Natural Order gaat kun je het beste turn 1 een Llanowar Elves/Birds of Paradise spelen en dan turn 2 zo'n twee-mana-land om dan via Natural Order een Progenitus in te gooien.
kun je in mono green 4 mana maken in turn 2 ?
Ik gebruik deze vooral om een antwoord te zoeken op het moment dat het nodig is, niet om in beurt 3 het potje naar mijn hand te zetten (wat vrij nutteloos is zoals blijkt uit andere comments: het is of niet leuk of je bent target #1). Na beurt 4 of 5 is well alles tot mana cost 6 a 7 fair game natuurlijk
In casual multiplay dan he (met een meta zonder infinite combo's of beurt 3 kills)
En dat.
Heb 't overigens wel eens voor elkaar gekregen om op beurt 3 een heel elfdeck op tafel te gooien en via een mega-Tribal Unity 5 man van tafel te vegen (dankjewel, Concordant Crossroads), maar goed. En dat was zonder dingen die ik vandaag de dag als broken zou omschrijven (Priest of Titania, Wirewood Channeler, Wirewood Hivemaster, Timberwatch Elf en Slate of Ancestry..?)
Mijn ervaring is ook dat een kaart als deze vroeg in het spel betekent dat het geen free-for-all meer is, maar meer 1V4 of zoiets. Prima dus als je die keuze maakt, maar dan ook dealen met de consequenties als je iedereen op je dak krijgt. Ik kan me maar één pot herinneren dat iemand die meteen zo broken volle bak ging ook daadwerkelijk won: dat was toen een Sylvan Primordial in beurt drie het spel getrickt werd gevolgd door een Conjurer’s Closet.
In (bijna) alle andere gevallen zit je, als je zo vroeg zoveel gas geeft, een paar beurten later met een ge-exilde grafbak, nog 3 kaarten op hand en rond de 22 levens jezelf in een welverdiende underdogpositie te wurmen .
Je gaat even voorbij aan het feit dat overal een antwoord op te vinden is, vooral in multiplayer. Als je tegenstanders het verzaken om ook antwoorden te spelen op de zaken die hen mogelijk fataal kunnen worden, is het dan niet hun eigen schuld dat ze eraan ten prooi vallen..?
Kan me genoeg games heugen waar een beurt 3 Natural Order geen overwinning opleverde hoor. Niets eenzijdigs of saais aan. Toegegeven, ik speel Legacy. Storm is ook niet altijd een leuke tegenstander maar och, het hoort erbij.
Maar goed, ik blijf erbij, als je baalt van dingen als T&N, DotH en NO, zorg dan dat je er wat aan kunt doen. Is 't meteen een stuk minder eenzijdig. Het is zo eenvoudig...
Nagenoeg niets is een insta-win, op alles bestaat een antwoord. Dat mensen 't niet altijd leuk vinden om antwoorden te moeten spelen is weer wat anders, dat is hun probleem. Weiger je een antwoord te spelen op iets, moet je ook niet klagen dat je er zo snel van verliest. Dat is 't spelletje.
De lui die van elke Tooth and Nail, Defense of the Heart en/of Natural Order een instant win maken zijn na een paar potjes extreem saai en eenzijdig om tegen te spelen. In EDH/Commander zorgen de 'Gentlemen's Agreements' en 't politieke spel er wel voor dat zulke lui tijdig uit het potje geknald worden zodat de rest leuk(er) verder kan spelen. Als je slechts bommen en infinites opzoekt moet je niet zeiken als anderen samenzweren en je hun bitch maken in multiplayer. Zo lost zich dat gezever wel op, welkom in de wondere wereld van casual multiplayer.
Het spijt me, maar dat slaat echt nergens op. Als deze kaart in mijn deck werkt, hoe gebruik ik 'm dan verkeerd? En EDH is vooral bedoeld om een leuk spel te krijgen. Ik snap dat jij NO ziet als een 'win', maar voor mij geldt dat dus niet. En zoals ik ook al zei sac ik het liefst een creature die wel degelijk nut heeft in de graveyard.
Beetje vreemd commentaar dus.
En dat is dus precies wat je voorganger bedoelt.
De kaart die naar je graveyard gaat is doorgaans geenszins belangrijk omdat je er grappen als Worldspine Wurm mee tevoorschijn haalt. Weet je van je Natural Order geen win te maken, dan gebruik je 'em verkeerd.
Hm, ik heb Natural Order in een Jarad, Golgari Lich Lord EDH deck zitten en daar doet ie het toch goed hoor. Met name als ik een dredge/scavenge creature sac, of iets anders wat goed is om in je gy te hebben.
Ach, het houdt de boel een beetje levend. Overigens wordt Natural Order in casual alleen gespeeld door mensen die niet kunnen spelen of geen (EDH)deck kunnen bouwen.
PS. De esthetische smaak laat wat te wensen over gezien de vele commentaren die her en der gesprinkeld wordt.
Jose, je hoeft niet bij elke kaart commentaar te zetten. Bovendien is de combinatie die je probeert te maken helemaal niet handig. Verdeloth the Ancient geeft aleen Saprolings en Treefolk +1/+1. Niet de insects die uit de Symbiotic Wurm komen. Bovendien kan je de kicker van Verdeloth niet gebruiken omdat je hem niet cast.
Sacrifice Symbiotic Wurm om Verdeloth the Ancient te spelen
Perfect bedankt!
Sorcery
As an additional cost to cast this spell, sacrifice a green creature.
Search your library for a green creature card and put it onto the battlefield. Then shuffle your library.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
6/8/2016
Sacrificing a green creature is part of Natural Order’s cost. You can’t sacrifice more creatures to search for more creature cards, and you can’t cast Natural Order at all if you control no green creatures.
6/8/2016
Players can respond to this spell only after it’s been cast and all its costs have been paid. No one can try to destroy the creature you sacrificed to stop you from casting this spell or to make you sacrifice a different one.
Decktips