Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Conspiracy Take the Crown (CN2)
Serie | Normaal | Foil | ||
Conspiracy Take the Crown | 1,95 | 2,95 | ||
M13 | 1,95 | 2,95 |
Prijs:
€ 1,95
FOIL
€ 2,95
Avacyn, Angel of Hope
Eldrazi Monument
Darksteel Forge
Soul of New Phyrexia
Elspeth, Knight-Errant
Dauntless Escort
Make a Stand
Rootborn Defenses
?
manieren om nevy disk armageddon wrath ed eenzijdig te maken Boros Charm bv liefste permanents dus
goed punt, domme fout van mij. Ik kan Gleancrawler noemen ter compensatie?
Hij heeft het over eenzijdig, Second Sunrise is voor alle spelers helaas.
De originele Second Sunrise.
Maar wat zoek je precies? Massa reanimatie of anti-destructie effecten? Is Ghostway genoeg, of wil je meer in de richting van Rise of the Dark Realms?
Cauldron of Souls (kind of)
Ligt eraan wat je wilt. Zo is er Replenish, maar als het om creatures gaat heb je nog Death or Glory.
zijn er meer van dit soort eenzijdige terug gevers? Twilight Shepherd bv
Zal of nog een errata krijgen of veel gevraagd gaan worden wat dit met aura's doet xD ze komen wel terug als er een legal target aanwezig is op het moment van resolven van deze spell, ze komen niet terug als er op dat moment geen legal target is
En idd aura's die in play komen hiermee mogen onder beesten met shroud/hexproof gelegd worden
Volgens mij kan je wel als je tegenstander toevallig een hexproof (of shroud) creature heeft liggen mag je daar wel je enchantments op leggen. Aangezien aura enchantments enkel targetten bij casten en niet als ze op alternatieve manier in spel komen. het is een trucje om voorbij shroud en hexproof (maar niet protection) te komen.
Nee, helaas.
Alle permanents komen tegelijkertijd de battlefield binnen en voordat ze de battlefield binnenkomen, moet je aanwijzen aan welke permanent de aura's ge-attached moeten worden. Maar alle permanents die terug gaan komen, liggen er dan dus nog niet, dus kun je die niet aanwijzen om een aura aan te attachen.
Misschien een beetje een domme vraag, maar wat gebeurt er met mijn Enchant-creature-cards als ik deze speel na een Nevinyrral’s Disk?
Voor zover ik begrijp kunnen Aura's die het battlefield binnenkomen via een alternatieve route ook prima aan een creature gekoppeld worden, maar zijn de creatures in dit geval op tijd terug om de Enchant creature een target te geven?
Of met Worldslayer, scheelt wat mana. Al moet je dan wel combat damage kunnen doen.
Leuk samen met Planar Cleansing
Deze heeft belangrijk verschil met second sunrise: deze werkt enkel voor jouw graveyard, je kan als je bv een egg's deck maakt door continu deze terug te cyclen je destroy lands terug halen en al zijn landen vernietigen. Als je in die graveyard een Archaeomancer hebt liggen dan haal je daarmee deze terug naar je hand, als je goed doet heb je ook artifacts vernietigd die mana kunnen geven zoals een Lotus Bloom.
Maar daarmee wordt verschil met 3 en 4 mana wel duidelijk want met 4 mana heb je meer hulp nodig dan enkel 1 bloom
Instant
Return to the battlefield all permanent cards in your graveyard that were put there from the battlefield this turn.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
7/1/2012
A permanent card is a card that could be put onto the battlefield. Specifically, it means an artifact, creature, enchantment, land, or planeswalker card (instant and sorcery cards aren’t permanent cards).
7/1/2012
Permanent cards that were put into your graveyard from anywhere else, such as a card that was discarded, stay in the graveyard. Permanent cards that you gained control of and went to another player’s graveyard from the battlefield will likewise stay in the graveyard.
7/1/2012
You choose what an Aura card put onto the battlefield this way will enchant. You can’t choose any permanent cards entering the battlefield at the same time as that Aura. If there’s nothing legal for the Aura to enchant, it stays in the graveyard.
7/1/2012
Permanent spells that were countered earlier in the turn never entered the battlefield, so they won’t return to the battlefield because of Faith’s Reward.
Decktips