Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Aether Revolt (AER)
Serie | Normaal | Foil | ||
Aether Revolt | 0,40 | 1,20 |
Prijs:
€ 0,40
FOIL
€ 1,20
Dat werkt niet.
Alle 'beginning of end step' triggers triggeren aan het begin van de end step. (Duh). Sandwurm Convergence is op dat moment nog niet aanwezig (die zit dan nog in de library), dus kan hij niet triggeren. Aid from the Cowl gooit hem later in de end step wel het spel in als die trigger resolved, maar dan is het al te laat voor Sandwurm Convergence om die beurt nog te triggeren (Want het begin van de end step is al lang voorbij).
Als ik met Aid from the Cowl een Sandwurm Convergence eruit komt Triggerd het effect van Sandwurm Convergence die wurm te krijgen?
Klopt, ik verwarde weer eens wat kaarten Ik dacht aan Faerie Impostor, een 2/1
Dat werkt helaas niet zoals jij dat wilt. Aangezien je maar één kaart bekijkt moet die ook weer bovenop.
Speel het met Sunken City.
Daar hebben de dan weer Cream of the Crop voor.
Werkt goed met Shrieking Drake.
(Wel een beetje jammer als je dan een Shrieking Drake omdraait. Dat dan weer wel. )
Wauw, deze kaart heeft best een vet effect! Ik dacht altijd dat hij alleen maar creatures in het spel legt; ik denk dat ik 'm steeds verward heb met Lurking Predators.
(Trouwens, 'me beurt' ja? )
Ok cool dan werkt dit best wel goed
Hij entered de battlefield, dus waarom niet?
Als ik aan het eind van me beurt met het effect van Aid from the Cowl een The Antiquities War eruit haalt gaat het effect van The Antiquities War nog af?
Ook Goed met Haunted Crossroads en/of Sultai Ascendancy.
oh wouw, nog best wel een goede kaart. Combineer hem met Scroll Rack, Brainstorm of Sensei’s Divining Top en cheat fatties into play.
Deze kaart ga ik toch eens even uittesten in mijn Meren of Clan Nel Toth C15 deck, met al die sack-outlets gaat dat hard volgens mij.
Had deze als mijn promo gisteren. Als je 'm redelijk consistent kan triggeren is hij echt INSANE goed. Had 'm beurt 4 liggen met Revolt trigger, en heb 'm vervolgens 4 beurten achter elkaar kunnen triggeren. Dat houd je domweg niet bij.
Enchantment
Revolt - At the beginning of your end step, if a permanent you controlled left the battlefield this turn, reveal the top card of your library. If it's a permanent card, you may put it onto the battlefield. Otherwise, you may put it on the bottom of your library.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
2/9/2017
If the revealed card is not a permanent card or if you choose not to put it onto the battlefield, you may put it on the bottom of your library. If you don’t, it remains on top of your library.
2/9/2017
A permanent card is an artifact, creature, enchantment, land, or planeswalker card.
2/9/2017
If a permanent put onto the battlefield this way has an ability that triggers at the beginning of your end step, it won’t trigger during this end step.
2/9/2017
Revolt abilities check only whether a permanent you controlled left the battlefield this turn or not. They don’t apply multiple times if more than one permanent you controlled left the battlefield. They don’t check whether the permanent that left the battlefield is still in the zone it moved to.
2/9/2017
Revolt abilities don’t care why the permanent left the battlefield, who caused it to move, or where it moved to. They’re equally satisfied by an artifact you sacrificed to pay a cost, a creature you controlled that was destroyed by Murder, or an enchantment you returned to your hand with Leave in the Dust.
2/9/2017
Tokens that leave the battlefield will satisfy a revolt ability.
2/9/2017
Energy counters aren’t permanents. Paying E won’t satisfy a revolt ability.
2/9/2017
All cards in the Aether Revolt set with triggered revolt abilities use an intervening “if” clause. A permanent you controlled must have left the battlefield earlier in the turn in order for these abilities to trigger; otherwise they do nothing. In other words, there’s no way to have the ability trigger if no permanent you controlled has left the battlefield that turn, even if you intend to have one do so in response to the triggered ability.
Decktips