Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Archenemy Nicol Bolas (E01)
Serie | Normaal | Foil | ||
Archenemy Nicol Bolas | 2,50 | |||
M14 | 1,50 | 9,95 | ||
M15 | 2,50 | 9,95 |
Prijs:
€ 2,50
Die zijn inderdaad echt en op dit moment te koop bij Comic Con in San Diego. Dus weer lekker voor de Amerikanen...
Ik kom net op Reddit dit plaatje tegen en in het topic staat dat deze promo's bevestigd zijn. Hoe echt het is weet ik niet maar meerdere mensen zeggen het, dus we zullen het binnenkort wel merken.
hier
Tot zo ver de eerste chick die niet helemaal uitflipt als der haar in de hens staat.
Prima limited kaart trouwens. Verder nog steeds een matige rode planeswalker.
Ik weet niet hoor, naar mijn idee loenst ze een beetje op deze art.
Chandra word er ook steeds knapper op
Dit lijkt me dan ook geen Grixis kaart.. Ik zal Chas Andres' financial review van M14 even quoten: She's disappointing to a lot of players because unlike most planeswalkers she's pretty lousy when you're behind. The best 'walkers are good no matter what the game state is, giving your deck a ton of versatility.
That isn't red's deal, though. If you're playing a heavy red deck—which is what Chandra is designed for—you're either ahead, you're digging for those last few points of burn, or you're almost assuredly going to lose. Chandra is built with those specifications in mind, which makes her seem weaker on the surface than she actually is.
Ik speel haar op cockatrice in een grixislijst en daar is ze best prima in, helaas wat minder dan ik had gehoopt Die +0 pakt bijv regelmatig removal terwijl er geen targets zijn enzo waardoor ze best situationeel wordt.
Als ze het goed doet (paar creatures op tafel) dan verpletter je je opponent omdat je binnen een paar beurten zoveel CA naar binnen harkt dat het niet meer leuk is, maar het is toch iets lastiger met haar te spelen dan ik dacht Maar ik blijf erbij dat dit een prima PW is met een übersterke +1 en een ok +0
Hypehypehypehypehype
Die ultimate met Time Stretch!
+1's zijn zelden spelbepalend, dan vind ik deze +1 nog behoorlijk goed in vergelijking met pak em beet Ral Zarek of Chandra, the Firebrand. Vergeet niet dat je je planeswalker ook rampt ermee Dat zou de hoofdzaak moeten zijn, het spel op slot gooien op een of andere manier (bijv door je opponent in CA te begraven met zijn +0) en dan naar een ultimate werken.
Dan is deze +1 goed voor 2 dmg en een Panic
Exilen is altijd face-up tenzij anders vermeld.
+0 is wel leuk, je hoeft hem niet te laten zien denk ik?
+1... horrible, horrible. situationeel bruikbare grappen vind ik niet leuk voor 2RR.
-7 ja ultimate dus altijd wel goed.
Overall: niet wat ik gehoopt had. Had minimaal gehoopt zoals die andere.
Op het feit dat je hem (bijna nooit) meteen kunt +0'en na, vind ik dit een beestachtige planeswalker Steady CA en een héle goede +1.
Leuke Chandra!
Legendary Planeswalker - Chandra
+1: Chandra, Pyromaster deals 1 damage to target player or planeswalker and 1 damage to up to one target creature that player or that planeswalker's controller controls. That creature can't block this turn.
0: Exile the top card of your library. You may play it this turn.
-7: Exile the top ten cards of your library. Choose an instant or sorcery card exiled this way and copy it three times. You may cast the copies without paying their mana costs.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
7/18/2014
To activate the first ability, you must target a player but you can choose to not target any creatures.
7/18/2014
If the first ability resolves but the damage is prevented or redirected, the target creature still won’t be able to block that turn.
7/18/2014
The card exiled by the second ability is exiled face up. Playing it follows the normal rules for playing that card. You must pay its costs, and you must follow all applicable timing rules. For example, if it’s a creature card, you can cast it only during your main phase while the stack is empty.
7/18/2014
If you exile a land card using the second ability, you may play that land only if you have any available land plays. Normally, this means you can play the land only if you haven’t played a land yet that turn.
7/18/2014
In the third ability, “exiled this way” means the cards you just exiled because of that ability resolving. Cards exiled with the second ability or with previous activations of the third ability don’t count.
7/18/2014
While resolving the third ability, you create the copies of the card in exile and cast them from exile. You can cast zero, one, two, or all three copies. The card itself isn’t cast. It remains exiled.
7/18/2014
While casting the copies created by the third ability, timing restrictions based on the card’s type (such as creature or sorcery) are ignored. Other restrictions, such as “Cast [this spell] only during combat,” are not.
7/18/2014
Because you’re casting the copies “without paying their mana costs,” you can’t pay any alternative costs for the copies. You can pay additional costs, such as kicker costs. If the copies have any mandatory additional costs, you must pay those.
7/18/2014
If the copied card has X in its mana cost, you must choose 0 as its value when casting the copies.
Decktips