Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Commander 2017 (C17)
Serie | Normaal | Foil | ||
Avacyn Restored | 0,60 | 2,25 | ||
Commander 2017 | 0,75 | |||
Crimson Vow Commander | 0,01 |
Veilig betalen met iDeal
In Edh tegen je met Training Grounds schopt ook nogal:/
Soms meerdere keren per beurt... misschien ook een leuk idee in extended ofzo
Hij is zeker cool.
Maar wel duur.
leuk om een Merieke Ri Berit mee te exilen.
Inderdaad. Deze knakker ook tegen met gekregen met sealed, opponent met genoeg land. De hele pot keerde ineens zijn kant op door deze patjakker....
Prima kaartje in EDH lijkt me zo, dat dan weer wel
Wat een irritante kaart met sealed.
Vooral als hij 6 mana heeft.
Per beurt verdwijnt dan je sterkte beest
blauw heeft wizards merfolk en faeries :/
@ MagnaCrux: mja tis natuurlijk inderdaad wel een extra tribe voor zwart. Rood heeft al Dragons en Goblins, Groen Elves en Beasts, blauw wizards en... eehh dinges, wit Soldiers, Knights etc
tja in dat opzicht heeft black nog wel 'recht' op een extra tribe. Zo had ik het nog neit bekeken
Volgens mij kan deze in draft of sealed nog best van pas komen. Zijn ability is vrij duur in mana, maar je exiled er wel de grotere threats mee die je tegenstander oproept. Bij een draft red je het meestal nog wel tot 6 mana.
Het is ook niet mijn ploeg, geef mij ook maar (non-token) zombies - maar extra tribes in zwart staat me niet tegen, dat geeft opties.
Nou waarom ik dat vind (was inderdaad niet heel volledig): vroeger waren Vampires bijzondere creatures. Good ol' Sengir Vampire is zelfs een tijd als 'overpowered' beschouwd. Oké oké andere tijden, maar Vamps waren bijzonder, hadden vaak bijzondere abilities en waren beesten om rekening mee te houden.
Ik krijg een beetje het gevoel dat Wizards wil meeliften op het succes van Vamp-films, en dan bedoel ik niet Blade. Blade kicks ass, de andere vampfilms (weet de namen zo niet) zijn... nouja minder mannelijk.
Anyhow back on topic, ik vind de vampires nu wat basis worden, niet echt bijzonder meer. En dat vind ik jammer!! Maarja misschien wordt ik gewoon te oud hahah , en misschien past deze creature gewoon heeel goed in dit Block. Volgens block maar eens afwachten
Ik vind zombies eigenlijk een veel leukere tribe Maar ik heb eens in zo'n MaRo-update gelezen dat ze zwart een tribe wilden geven die niet hersendood was ivm flavour
EDH heeft geen problemen met de cost van de ability.
Leuk, smaakvol, en zeker voor een vampire een vrij originele mechanic - maar met 6 CMC voor de ability denk ik niet dat die veel getriggerd kan worden in mono-black, helaas. Aan de andere kant - Battle Hymn kan nog wel helpen, en BR-Vampire is best speelbaar.
Splash je geen rood, dan lijkt het me helaas een dode ability.
Ze horen op Innistrad thuis! Deze vampire kan 't gevaar weghalen, én neemt abilities over. Indirect een mogelijkheid om non-zwarte dingen te kunnen doen. Ik vind het een interessante mechanic.
Want?
Echt gaaf dat ze zoveel vampires maken... echt zo gaaf
Creature - Vampire Assassin 2 / 2
4BB: Exile target creature and put a +1/+1 counter on Dark Impostor.
Dark Impostor has all activated abilities of all creature cards exiled with it.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
5/1/2012
Dark Impostor gains only activated abilities. It doesn’t gain triggered abilities or static abilities. Activated abilities contain a colon. They’re generally written “[Cost]: [Effect].” Some keywords are activated abilities; they have colons in their reminder text.
5/1/2012
If an activated ability of a card in exile references the card it’s printed on by name, treat Dark Impostor’s version of that ability as though it referenced Dark Impostor by name instead. For example, if Marrow Bats (which says “Pay 4 life: Regenerate Marrow Bats”) is exiled with Dark Impostor, Dark Impostor has the ability “Pay 4 life: Regenerate Dark Impostor.”
5/1/2012
Dark Impostor can target and exile a permanent that’s only a creature temporarily, like an animated land. However, because that card isn’t a creature card, Dark Impostor won’t have any of that card’s activated abilities.
5/1/2012
If you control more than one Dark Impostor, each will have only the activated abilities of creature cards exiled with that specific Dark Impostor.
5/1/2012
Once Dark Impostor leaves the battlefield, it will no longer have the activated abilities of the creature cards exiled with it. If it returns to the battlefield, it will be a new Dark Impostor with no connection to those exiled cards.
Decktips