Tips

Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar

Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)

Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.

Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.

Skyshroud Claim

Serie: Nemesis (NMS)

Rarity: Common Nemesis Common

Komt voor in

Serie Normaal Foil
Battlebond
 -
0,75
 -
2,00
Nemesis
 -
2,90
 -
34,95
Skyshroud Claim | Nemesis

Prijs:

€ 2,90

Uitverkocht

FOIL 

€ 34,95

Uitverkocht
 Reactie plaatsen
8-5-2016 23:34:00

Ligt aan je deck, maar als je snel een redelijk volle GY hebt is Far Wanderings ook zeker een goede kaart. Daarnaast heb je natuurlijk Land Tax, Knight of the Reliquary en Weathered Wayfarer voor utility landjes.

8-5-2016 21:21:00

Als utility land tutor speel ik liever Sylvan Scrying, maar heb niet heel veel nutige landjes, dus ik hou het liever bij goeie ramp.

8-5-2016 20:14:00

Ok, 4 mana voor 1 landje is op zich wel veel, maar omdat je niet beperkt bent tot basics of een bepaald basic land type en gewoon een random landje mag opzoeken, maakt het wel weer goed als je het mij vraagt.

8-5-2016 19:05:00

Reap and Sow geprobeerd, maar 6 mana voor 1 land is toch niet helemaal wat ik zoek voor de ramp spots, Farseek er nu ingedaan nadat ik me idd realiseerde door onderstaande posts dat ik er duals mee kan opzoeken en er nog wel ergens een had liggen Maar omdat ik graag naar 6-8 mana wil ben ik ben bang dat 1 landje niet zo heel veel opschiet. Aan de andere kant heb ik nu turn 2 niet zoveel te doen, en turn 4 wil ik misschien wel een tread verwijderen dus het word gewoon testen denk ik

8-5-2016 18:50:00

Als je ook duals wilt kunnen vinden, zijn Reap and Sow en Farseek ook wel goede opties.

8-5-2016 18:34:00

Toffe kaart! zeker omdat de forests untaped in het spel komen! Net nieuw tot het commander/EDH format probeer ik een BWG control deck te bouwen, grootste probleem is betrouwbaar mijn manabase opbouwen, deze kaart gaat daar zeker bij helpen!

Ik zie hieronder dat de meningen over beste ramp spells een beetje variëren, ik denk toch dat Cultivate/ Kodama’s Reach mijn favoriet zijn omdat ze voor 3 mana 2 land rampen.

Daarnaast twijfel ik een of de 2 mana of 4 mana spells beter zijn, ik wil snel naar 6-8 mana dus misschien hebben Ranger’s Path/Hunting Wilds toch mijn voorkeur. Explosive Vegetation kan helaas geen duals zoeken. Maar gezien ik ongeveer 8-10 ramp spells wil ga ik ze denk ik toch allemaal maar spelen. Artifact ramp heeft toch als nadeel dat ik ze zelf opblaas met mass destruction.

13-1-2014 23:10:00

trouwens, je zegt het zelf al; Hunting Wilds, die lijkt me strikt beter dan Ranger’s Path

13-1-2014 10:54:00

@wackywong: grappig, mijn heilige drieenheid is dan juist: Nature’s Lore, Three Visits en Farseek. Ik houd namelijk van 2 mana rampspells die duals rechtstreeks in het spel gooien.

21-12-2013 13:50:00

Deze behoort tot mijn heilige drie-eenheid in mijn groene EDH decks samen met Explosive Vegetation en Ranger’s Path. In principe zou ik ook met Hunting Wilds spelen.

Cultivate/ Kodama’s Reach zijn best goed maar ik geef toch de voorkeur voor ze allebei in het spel te brengen.

20-12-2013 19:17:00

speel ze gewoon allebij al is het wel leuk dat je met dezen shock duels op kan zoeken

Jerome (2) Offline Profiel Stuur persoonlijk bericht
20-12-2013 19:12:00

Goeie ramp kaart. Verkies deze altijd boven Cultivate voor EDH als ik max twee kleuren speel.

Oracle

Sorcery 

Search your library for up to two Forest cards, put them onto the battlefield, then shuffle your library.

Tournooi-info

Legal in: Vintage, Legacy, Commander

Decktips