Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Commander Legends (CMR)
Serie | Normaal | Foil | ||
Commander 2011 | 1,00 | |||
Commander 2015 | 1,00 | |||
Commander 2017 | 1,00 | |||
Commander 2020 | 0,60 | |||
Commander Anthology I | 1,00 | |||
Commander Legends | 0,40 | |||
Modern Masters 2015 | 1,00 | 2,50 | ||
Prerelease Events | 1,00 | |||
Worldwake | 1,00 | 2,50 |
Prijs:
€ 0,40
Andere versie wel op voorraad.
volgens mij best leuk met Neheb, the Eternal:
heb neheb, speel deze in precombat mainphase, krijg een boel mana en speel een nieuwe!
Nog leuker met meerdere Battlefield Thaumaturges. Met 2 van die mannen kun je voor slechts X+1 damage doen aan X creatures.
Oeh die is leuk gevonden.
Combo't lekker met Battlefield Thaumaturge. X damage op een willekeurig aantal creatures (willekeurig als in alle creatures van alle tegenstanders) zonder de casting cost te op te moeten hogen.
Voor 5 mana doe je toch al gauw 2 dmg aan 2 dingen, ja
Best een aardige EDH-kaart maar meer niet, vrees ik Niet dat daar iets mis mee is
Ik ben best verbaasd over het feit dat deze zo laag staat. De flexibiliteit van deze kaart (zelfs met weinig mana) is fenomenaal.
Volgens mij kun je bijna alle abilities die iets doen wanneer je een kaart cast vertalen naar Multikicker of Kicker... Dus tot iets als "If ~ was kicked, ... (instead)" of "For each time ~ was kicked, ..."
Om te verbloemen dat ze geen inspiratie hadden...
Een van de redenen dat het geen multikicker is kan je hier vinden. Een andere reden is dat als je zegt wat je kaart doet + Strive iedereen meteen weet wat je bedoelt.
Multikicker kan heel erg variëren met wat het doet (meer +1/+1 counters op de commons en uncommons) maar Strive i echt alleen andere beesten targetten. Ze lijken heel erg op elkaar maar het is meer dat (multi)kicker de meest simpele mechanics zijn en dus heel veel er al op gaat lijken.
Overigens vind ik kicker nog steeds een van de beste mechanics ooit. Die mag wel weer in M15 zitten bijvoorbeeld als 'flashback mechanic'. Landfall was ook al zo simpel maar leuk.
De werking van Strive: hier
Goede vraag. Ik zie eigenlijk geen verschil.
Wat is eigenlijk het verschil tussen de nieuwe mechanic Strive en multi-kicker zoals hier?
Je kopieert de waarde van X en hoevaak hij ge-multikickt is, inderdaad mee.
als je deze kopiert met Chandra, the Firebrand 2e optie. gebeurt er dan exact hetzelfde als je hem de eerste keer speelde.
Dus stel je hebt 10 mana voor X en gebruikt 3x de multikicker dus hebt 7 mana voor X over om 3 x 7 schade te doen. (als ik de kaart goed begrijp). Kopiert hij dat dan volledig? Of moet je opnieuw de multikicker betalen?
Bedankt!
3/1/2010 Each target you choose must be different.
Instant
Multikicker 1 (You may pay an additional 1 any number of times as you cast this spell.)
Choose any target, then choose another target for each time this spell was kicked. Comet Storm deals X damage to each of them.
Vraag: Wallpaper?
Antwoord: Ja! hier
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
2010-03-01 - wotc
The number of targets you choose for Comet Storm is one more than the number of times it's kicked. First you declare how many times you're going to kick the spell (at the same time you declare the value of X), then you choose the targets accordingly, then you pay the costs. No player can respond between the time you declare how many times you'll kick the spell and the time you choose the targets.
2010-03-01 - wotc
Each target you choose must be different.
2010-03-01 - wotc
For example, if you want Comet Storm to deal 4 damage to each of three different targets, that means X is 4 and you're kicking the spell twice. You'll pay a mana cost of 4RR, plus a kicker cost of 1, plus another kicker cost of 1, for a total of 6RR.
2010-03-01 - wotc
As long as any of its targets are legal at the time Comet Storm resolves, Comet Storm will deal X damage to each of those legal targets.
Decktips