Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Commander Legends (CMR)
Serie | Normaal | Foil | ||
Commander Legends | 0,20 | |||
Commander Legends (EA) | 1,00 | 1,95 | ||
Double Masters | 0,25 | 1,00 | ||
Fate Reforged | 0,25 | 4,95 | ||
Time Spiral Remastered | 0,75 | 0,01 |
Prijs:
€ 0,20
Andere versie wel op voorraad.
Dit ding heeft inmiddels een nieuwe bijnaam: Temur Battle Rape.
Klopt.
Hoe werkt trample met double strike?
Bijv 4/2 DS wordt geblokt door een 3/3: First strike sloopt de creature van de tegenstander. 1 trample damage, normale attack damage 4. Totaal 5 damage?
Zelfs met blocker. Je had beter mana open kunnen houden voor removal zeg maar...
het zal je maar gebeuren zonder blocker! dayumm
Dat snap ik. Maar ik vind de 15/* double strike trample in beurt 3 gewoon grappig.
Dat is allemaal leuk en aardig, maar dat kost allemaal meer dan een kaart. Deze kaart doet alles zelf, wat over het algemeen zorgt dat je meer mana/kaarten over hebt om andere dingen te doen.
Voor twee mana kun je er ook een Brute Force en een Titan’s Strength op gooien.
@Merrin: Removal even daargelaten, voor 3 mana heb je ook Assault Strobe+Rouse the Mob+Brute Force.
Voor twee mana geeft rood met Blood Lust nog meer power.
Ik hoop dat je in beurt 3 gewoon 3 mana hebt. Dan kan je er ook nog een Brute Force op gooien: 10/5 Double Strike Trample...
Beurt 3 even aanvallen met een 4/2 Trample Double Strike. Ik heb slechtere acties gezien.
Deze is wel grappig samen met Kiln Fiend.
Instant
Target creature gains double strike until end of turn. (It deals both first-strike and regular combat damage.)
Ferocious - That creature also gains trample until end of turn if you control a creature with power 4 or greater.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
2014-11-24 - wotc
If all creatures blocking a creature with double strike and trample are destroyed during the first combat damage step, the creature with double strike and trample will deal all its combat damage to the defending player or planeswalker during the second combat damage step.
2014-11-24 - wotc
Ferocious abilities of instants and sorceries that don't use the word "instead" provide an additional effect if you control a creature with power 4 or greater as they resolve.
Decktips