Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Time Spiral Remastered (TSR)
Serie | Normaal | Foil | ||
Commander Legends | 0,20 | |||
Commander Legends (EA) | 1,00 | 1,95 | ||
Double Masters | 0,25 | 1,00 | ||
Fate Reforged | 0,25 | 4,95 | ||
Time Spiral Remastered | 0,75 | 0,01 |
Dit ding heeft inmiddels een nieuwe bijnaam: Temur Battle Rape.
Klopt.
Hoe werkt trample met double strike?
Bijv 4/2 DS wordt geblokt door een 3/3: First strike sloopt de creature van de tegenstander. 1 trample damage, normale attack damage 4. Totaal 5 damage?
Zelfs met blocker. Je had beter mana open kunnen houden voor removal zeg maar...
het zal je maar gebeuren zonder blocker! dayumm
Dat snap ik. Maar ik vind de 15/* double strike trample in beurt 3 gewoon grappig.
Dat is allemaal leuk en aardig, maar dat kost allemaal meer dan een kaart. Deze kaart doet alles zelf, wat over het algemeen zorgt dat je meer mana/kaarten over hebt om andere dingen te doen.
Voor twee mana kun je er ook een Brute Force en een Titan’s Strength op gooien.
@Merrin: Removal even daargelaten, voor 3 mana heb je ook Assault Strobe+Rouse the Mob+Brute Force.
Voor twee mana geeft rood met Blood Lust nog meer power.
Ik hoop dat je in beurt 3 gewoon 3 mana hebt. Dan kan je er ook nog een Brute Force op gooien: 10/5 Double Strike Trample...
Beurt 3 even aanvallen met een 4/2 Trample Double Strike. Ik heb slechtere acties gezien.
Deze is wel grappig samen met Kiln Fiend.
Instant
Target creature gains double strike until end of turn. (It deals both first-strike and regular combat damage.)
Ferocious - That creature also gains trample until end of turn if you control a creature with power 4 or greater.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
2020-08-07 - wotc
Temur Battle Rage checks whether you control a creature with power 4 or greater as it resolves. If you do, the target creature has trample until end of turn even if you no longer control a creature with power 4 or greater later in the turn.
2020-08-07 - wotc
If an attacking creature with double strike and trample destroys all of its blocking creatures with first-strike combat damage, all of its normal combat damage is assigned to the player or planeswalker that creature's attacking.
Decktips