Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Prijs:
€ 1,00
Bij extort zit het gekleurde manasymbool in de reminder text. Hier niet.
Dus nee helaas, deze mag niet in een colorless Commander deck.
Mag deze in een Colerless Commander deck?
Daar ik van de week ook ergens gelezen heb dat extort ook in een mono wit of zwart Commander deck gespeelt mag worden.
Alvast bedankt voor het antwoorden
Een Reality Twist ernaast leggen om het interessant (en overbodig) te maken
Gewoon Chisei, Heart of Oceans. Op die manier is de upkeep nog best managable. + Je hebt een undercosted beater.
Deze werkt well leuk in een 5 kleuren EDH Deck
neuh niets anders. ik gooi deze 3x in me Eon Hub deck en daarmee basta
Alleen hoe wil je de cost gaan betalen? Ja, Eon Hub, maar behalve dat.
Het staat bij de rulings. Ik ben trotse eigenaar van deze kaart btw sick
haha, deze kaart kende ik nog niet. Wel heel erg vet voor een Chaospile. Maar tapt een Bayou nu voor en ? en een Underground Sea voor en ?
Artifact
Cumulative upkeep 3 (At the beginning of your upkeep, put an age counter on this permanent, then sacrifice it unless you pay its upkeep cost for each age counter on it.)
If tapped for mana, Plains produce R, Islands produce G, Swamps produce W, Mountains produce U, and Forests produce B instead of any other type.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
10/4/2004
The ability generates a replacement effect.
10/4/2004
If a player uses a text-changing effect to make a land type be listed as producing two different colors, the player tapping the land for mana can choose to produce mana of either color. But if it produces more than one mana, all mana is of the same color.
4/15/2013
If a land has more than one basic land type, the player tapping the land for mana can choose to produce mana of either color. But if it produces more than one mana, all mana is of the same color.
Decktips