Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Ice Age (ICE)
Serie | Normaal | Foil | ||
4th Edition | 0,15 | |||
5th Edition | 0,15 | |||
Alpha | 1,75 | |||
Asian BB 4th | 0,50 | |||
Beta | 1,00 | |||
Ice Age | 0,15 | |||
Revised | 0,15 | |||
Unlimited | 0,50 |
Prijs:
€ 0,15
Andere versie wel op voorraad.
Xenograft
Xeno zegt al voldoende. Die omgeving, de ronding en donkere antraciete kleuren en structuren, dat is gewoon keihard geïnspireerd op dat neergestorte schip in Alien, dat kan niet anders. Geen eieren maar rijen Myr-hoofden die iets weg hebben van de koppen van Xenomorphs, en dan een ruimte voor met die dingen in sluimerstand. Hmm...
Dat is heel erg waar ja. Skinrender vind ik ook wel op een xenomorph lijken, die dingen op z'n rug, een glad hoofd. Alleen een wat bredere bek en geen 2e bek uit z'n bek. xD
Als we het gaan hebben over H.R. Giger invloeden, waarom heeft nog niemand dat Rushing-Tide Zubera genoemd? Als er toch 1 kaart is die op een Xenomorph lijkt!
Ohh, ja, inderdaad! Haha. En dat doet me denken aan dit hier haha. xD
Ehm, Darkness? Xenomorphs everywhere...
Al helemaal als je kijkt naar Infinite Hourglass, die lijkt, vind ik, het meeste op H.R Giger z'n artwork voor Alien.
Lijkt heel erg geinspireerd op H.R. Giger's werk.
Deze Harrold McNeill heeft een boel zeer bizarre tekeningen voor de art gemaakt. Ik vind het op een vreemde manier wel mooi. Zie ook Knight of the Mists
Hij heeft ook een homepage met een hoop lugubere art ;p
quote: "Ik ben iig blij dat de regels versimpeld zijn in dat opzicht, al wisten we toen niet beter."
Ik ben blij dat ik ten tijde van 7th pas begonnen ben.
@David: klopt als een bus! Vanaf 6th bestaat de stack, en ging alles even "snel".
quote: "Wat o.a. Ik met "snelheid" bedoel, is dat 1. Interrupts voorrang krijgen op instants en 2. Instants niet als reactie op een interrupt gespeeld mochten worden omdat deze te "langzaam" waren."
Vergelijkbaar met dat instants sneller zijn dan sorceries.
In die tijd bestond de stack toch ook niet? Zijn mana source en interrupt niet komen te vervallen bij de introductie van de stack?
Of ik heb het verkeerd onthouden
Dus:
- instant "snelheid" spells of abilities kunnen niet reageren op interrupt "snelheid" spells of abilities, en interrupt spells if abilities kunnen niet reageren op mana sources. Een dark ritual tijdens 5th edition kon dus niet gecounterd worden.
- interrupts onderbreken het spel, resolven en hierna gaat het spel pas verder, wat bijvoorbeeld reageren met instant speed abilities onmogelijk maakte. Tijdens deze onderbreking van het spel konden alleen andere interrupts en mana sources gespeeld worden.
Ik heb het artikel weer gevonden waar een paar leuke voorbeelden staan en die de discussie kunnen afronden:
hier
Wackywong, Je lezing is niet volledig, alhoewel zeer aanvullend. Wat o.a. Ik met "snelheid" bedoel, is dat 1. Interrupts voorrang krijgen op instants en 2. Instants niet als reactie op een interrupt gespeeld mochten worden omdat deze te "langzaam" waren. Het is nogal abstract, maar ik snap waarom mensen het woord snelheid gebruiken. 4th edition rulebook heeft het zelfs erover dat interrupts "faster-than-instantly" zijn. Als je het echt vervelend vindt, lees dan maar snelheid als zijnde timing.
Vroeger (pre 6th edition) speelde iemand een spell en kwakte hierna iedereen al hun gewenste "fast effects" (instants, interrupts, mana sources en abilities die op instant of interrupt speed gespeeld worden) op een hoop (batch), totdat iedereen klaar was. Hierna begon he last-in-first-out te resolven TENZIJ er interrupts of mana sources tussen zaten. Die resolvede als eerste. Hierna werd de batch afgewerkt (als er nog wat afgewerkt kon worden) en kon je de batch niet meer met nieuwe spells of abilities aanvullen totdat deze helemaal resolved was.
Ik ben iig blij dat de regels versimpeld zijn in dat opzicht, al wisten we toen niet beter.
Ik denk dat ik begrijp waarom de time regel is aangepast
Instant
Regenerate target creature.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
Decktips