Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Ice Age (ICE)
Serie | Normaal | Foil | ||
FtV Realms | 19,95 | |||
FtV kaarten zijn speciale foils. | ||||
Ice Age | 19,95 |
Veilig betalen met iDeal
en op die manier kun je geen nieuw land meer spelen in die beurt. dat trucje werkt dus alleen als je al verder in het spel bent
Een ander trucje zou kunnen zijn om de Chasm te combineren met bijv. Trade Routes, zodat je 'm voor het begin van je beurt kunt bouncen, om 'm vervolgens opnieuw te spelen. Dat kost je wel steeds land, maar dan heeft de Chasm helemaal geen upkeep.
Jazeker! Op die manier kun je de upkeep onder controle houden. Je zult altijd minimaal 1x de upkeep moeten betalen, want als je op de Cumulative upkeep trigger reageert door alle counters eraf te halen, dan legt hij er weer eentje op en moet je dan kiezen om te saccen of te betalen. Maar als je consequent de counters eraf weet te halen, heb je dus een "At the beginning of your upkeep, pay 2 life" upkeep
Ja dat kan.
Een vraagje; nu met age counters wordt gewerkt kan ik deze dan combineren met Power Conduit of iets anders in die richting?
Thanks allemaal!
Active player non active player. Dus de triggers van de active player gaan eerst op de stack en daarna die van de nonactive player. Welke dus weer als eerste resolven.
En APNAP staat voor?
Klopt.
CR 616.1. If two or more replacement and/or prevention effects are attempting to modify the way an event affects an object or player, the affected object's controller (or its owner if it has no controller) or the affected player chooses one to apply, (...)
APNAP gaat op voor triggers, niet voor replacement effects.(volgens mij)
Waarom bepaalt de speler die de schade krijgt de volgorde?
Het is toch gewoon APNAP?
Volgens mij zijn het allebei replacement effects en dus geld het volgende:
De speler die de damage krijgt kiest in welke volgorde de replacement-effecten worden toegepast.
Je kiest er dus eerst voor om de damage te preventen, en daarna laat je het redirecten van de lightning bolt gebeuren.
Je walker overleeft de Lightning Bolt dan gewoon.
Als iemand een Lightning Bolt op je PW wil knallen moet hij/zij toch eigenlijk eerst jouw targetten en bij het resolven van de schade melden dat het naar je PW gaat?
Kan je dan met deze in het spel voorkomen dat non-combat schade aan je PW wordt gedaan?
Alvast bedankt!
Cheers,
Yuri
Lol. Ik zie nu net dat de combo niet werkt. Sigh. D|
Nou. Ik zal mijn flameshield alvast pakken en mijn harnas aantrekken, want ik zal zometeen wel klappen krijgen.
Eon Hub + Vedalken Plotter.
Had de Combo net in een Multiplayer Potje en niemand zag het aankomen. Opzich is het ook niet eens de moeilijkste combo die er is. Maar wel een dik "WTF" Moment. xD
Land
Cumulative upkeep-Pay 2 life. (At the beginning of your upkeep, put an age counter on this permanent, then sacrifice it unless you pay its upkeep cost for each age counter on it.)
When Glacial Chasm enters the battlefield, sacrifice a land.
Creatures you control can't attack.
Prevent all damage that would be dealt to you.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
8/1/2008
When Glacial Chasm’s enters-the-battlefield ability resolves, if you don’t control any other lands, you must sacrifice Glacial Chasm itself.
Decktips