Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Deze gaat niet terug naar 0.75 cent hoor.
Terug naar 0,75 cent .
Als we over twee jaar de price graph van deze zien, doet het piekje altijd nog denken aan die tijd dat....
Ze hadden al vastgesteld dat Modern geen turn2 kills moest krijgen. Dat liet deze kaart duidelijk zien -> ban. Ik vind dat best normaal gereageerd.
Tsja, ze hebben het wel over unbannen als de tijd rijp is. Maar we weten allemaal hoe dat werkt, dan zijn we 10 jaar verder ^^
@Romke
Scherp in de gaten of scherp onder de plak? Is een nieuwe ban-ronde na 1 toernooi te haastig? Krijgt de meta zo geen kans om te ontwikkelen? Of omdat de volgende ban-kans 3 maanden ver weg is is het zo 'maar voor de zekerheid'? Gedoe allemaal wel hoor.
Banned in modern..ben ik blij dat ik er net vanaf ben
Toch..zo'n snelle ban, ze houden het formaat scherp in de gaten by Wotc.
@ PenPen
Er wordt ook heel veel getest buiten toernooien. (online ook). Op toernooien speelt iedereen dus met een deck dat als het goed is voorbereid is op de andere decks.
Het kan dat de meta nog niet klaar was voor blazing shoal (te weinig Dismember in sideboard?) maar ik denk dat dankzij decks als zoo die 4 path 4 helix 4 bolt spelen, het wel duidelijk is dat shoal daar iets tegen kan doen.
"In modern is het een tijdje het sterkste deck geweest"
Zijn er niet nog veeeeelste weinig modern toernooien geweest om zoiets te kunnen zeggen?
je kan die ''combo'' wel Nixen! net zoals die andere shoal
@shai
Dat kan, maar de een turn 2 win is een stuk realistischer en makkelijker. Als je deze speelt met poison creatures zoals Glistener Elf, Inkmoth Nexus of Blighted Agent heb je geen extra pomp kaarten nodig. In modern is het een tijdje het sterkste deck geweest, nu spelen mensen wat meer removal.
Turn 1 kill kan, maar niet met het deck dat de Shoal speelde, voor zover ik weet. Turn 1 kill is namelijk extreem onwaarschijnlijk en instabiel, je hebt liever een veel consistentere kans op een beurt 2 of 3 kill.
Turn 2 kill...Turn 1 kill kan toch ook?
Ik dacht dat dat iets was als:
*Reveal Chancellor of the Forge aan het begin van het spel en krijg een 1/1 token met Haste.
*Speel Mountain
*Cast Blazing Shoal op de token en gooi de Chancellor weg -> +7/+0
*Cast Mutagenic Growth op de token -> +2/+2
*Cast Assault Strobe op de token -> Double Strike
Je hebt nu een 10/3 Double Strike Haste token in Turn 1 terwijl de tegenstander *mogelijk* nog niet aan de beurt is geweest.
Maar goed, wat is de kans he...ik denk dat de kans net zo groot is om T1 af te kunnen gaan met een Pyromancer Ascension deck...
Enkel vanwege de "Turn 2 kill" in Modern?
Hehe 5 minuten na toevoeging aan winkelwagen eruit gebonjourd. Ze zijn er uiteraard nog wel, maar gaan iets duurder terugkomen ben ik bang.
sorry!
Instant - Arcane
You may exile a red card with converted mana cost X from your hand rather than pay this spell's mana cost.
Target creature gets +X/+0 until end of turn.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
Banned in: Modern
Decktips