Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Prijs:
€ 0,50
FOIL
€ 1,50
Top!
Dat kan! Even op een rijtje zettend voor de duidelijkheid:
1. Je tegenstander declared alles als Attackers
2. Jij declared al je Blockers
Nu krijgen beide spelers nog de kans te reageren. Let hier wel goed op dat je óf éerst Fight to the Death moet spelen en in reactie daarop de ability van Legion’s Initiative moet gebruiken óf de ability van Legion’s Initiative moet activeren EN LATEN RESOLVEN (heel belangrijk in deze volgorde!). Dan zijn al jouw beestjes Exiled, maar alles van hem telt nog wel als blocked. Daarna kan je Fight to the Death spelen.
Optie 1:
3. Jij speelt Fight to the Death.
4. Terwijl Fight to the Death nog op de stack ligt activeer je Legion’s Initiative.
5. Legion’s Initiative resolved, en alles van jou wordt Exiled.
6. Fight to the Death resolved, en alle blocking creatures zijn weg dus alleen alle blocked creatures gaan dood.
Optie 2:
3. Jij activeert Legion’s Initiative
4. Je laat Legion’s Initiative resolven, nu is alles van jou Exiled.
5. Nu speel je Fight to the Death, die resolved en sloopt alle geblockte creatures.
Dus inderdaad, als je het goed timed kan je hiermee alles van hem slopen zonder zelf ook maar 1 beestje kwijt te raken.
Kan ik Legion’s Initiative zijn exile functie spelen op het moment dat ik alles geblockt heb maar voor dat de combat damage wordt uitgedeeld? Of werkt dat zo niet? Want anders kan je met een beetje goede timing veel van je tegenstander weg spelen zonder zelf iets te verliezen. Daarbij kom je de volgende beurt terug met een haste ploeg en ligt hopelijk je tegenstander open.
Dit is echt geniaal met een Taunting Elf of een Lure
Natuurlijk eerst even al je creatures uit combat plukken met Reconnaissance.
correct.
houd onderstaande dan in dat je na schade en lifelink de boel op kan blazen?
Ja, creatures blijven blocking cq. blocked t/m de end of combat step.
Zie ook de rulings rechts.
Als je deze speelt in multiplayer, kun je het ook spelen nadat de combat damage ge-assigned is?
Die krokodil aan de rechterkant is echt hilarish xD.
"Ik ga je opeten gekke neushoorn!!!!"
Leuk incombinatie met Master Warcraft in een Multiplayer game.
komt wel in je kont bijten als de player you besluit aan te vallen.
het werkt, dus je opponents zullen rare Q.Q gezichten gaan maken.
A "blocking creature" is one that has been declared as a blocker this combat, or one that was put onto the battlefield blocking this combat. Unless that creature leaves combat, it continues to be a blocking creature through the end of combat step, even if the creature or creatures that it was blocking are no longer on the battlefield or have otherwise left combat by then.
Als ik dit zo lees is dit leueke casual combo met Gustcloak Savior en onderdanen. Of werkt dit dan toch anders dan gepland?
Gemeen...
*Nee, dat is Magnus Magicus *
Met alle respect, maar dan vond ik de verhaaltjes van jou wel leuker hoor Magnus
Nee, dit is Fight to the Death
Instant
Destroy all blocking creatures and all blocked creatures.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
5/1/2009
A “blocking creature” is one that has been declared as a blocker this combat, or one that was put onto the battlefield blocking this combat. Unless that creature leaves combat, it continues to be a blocking creature through the end of combat step, even if the creature or creatures that it was blocking are no longer on the battlefield or have otherwise left combat by then.
5/1/2009
A “blocked creature” is an attacking creature that has been blocked by a creature this combat, or has become blocked as the result of a spell or ability this combat. Unless the attacking creature leaves combat, it continues to be a blocked creature through the end of combat step, even if the creature or creatures that blocked it are no longer on the battlefield or have otherwise left combat by then.
5/1/2009
Attacking creatures that haven’t been blocked are unaffected by Fight to the Death.
5/1/2009
If Fight to the Death is cast before blockers are declared or after combat ends, it won’t do anything.
Decktips