Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Scars of Mirrodin (SOM)
Serie | Normaal | Foil | ||
Modern Masters 2015 | 0,35 | 1,00 | ||
Scars of Mirrodin | 0,30 | 1,50 |
Een vraag:
Stel dat de orginale golem van tafel is (vanwege combat bijv)
Ik heb dus nog alleen 2 golem tokens liggen.
Mijn tegenstander speelt in zijn beurt een doom-blade op 1 van de tokens.
Wat gebeurt er met de 2e?
{=precursur golem} en Golem tokens hebben niet dezelfde naam hé.
@Mathijs
Waarom moet je er 2 hebben liggen voor +8/+8 van een Echoing Courage
Als je een Precursor Golem hebt, krijgen ze alledrie +6/+6 (1x +2/+2 door originele Echoing Truth en 2x +2/+2 door copies)
Heb je 2x Precursor Golem gespeeld (dus 6 Golems in totaal) krijgen ze allemaal +12/+12 (1x orig. 5x door copies) wat dus in totaal 6 15/15 beestjes zijn... Koppen
dat is eng
ik neem aan dat ik op een site ben beland waar ik magic kaarten kan kopen,ruilen en deck tips kan geven/krijgen?
Thundermare als Ponyta?
Kuldotha Phoenix als Moltres?
Clone als Ditto?
Necrotic Ooze als Muk?
Bear Cub als Teddiursa?
Leuk om Dugtrio eens te zien in Magic.
Zijn er nog meer kaarten die eigenlijk pokemons zijn?
Het ging erom dat wanneer jij ze heel groot had gemaakt, je tegenstanders ze met een enkele removal spell weghaalt. Dus daarom voeg je Asceticism toe, om ze te bechermen. Ze zouden sowieso wel sterk worden, hoor.
kreeg je die anders niet dan?
en daarom speel je ook eerst Asceticism, check me deckje hier
En dan krijg je een Doom Blade, Revoke Existence, Naturalize, Molten Frame of Unsummon(Al je tokens weg) op je dak.
als je er twee van hebt liggen kun je episch grote Echoing Courage spelen om elke token +8/+8 te geven
en misschien nog wel leuker: Hellfire gevolgd door een Hallow
Moet die hallow niet gecounterd worden natuurlijk.....
Ook leuk. Ik heb tot nu toe Flesh Allergy gevonden als bruutste antwoord op de golemhorde. Weet iemand iets nog ergers?
Maar hoevaak gebeurt dat nu..
Artifact Creature - Golem 3 / 3
When Precursor Golem enters the battlefield, create two 3/3 colorless Golem artifact creature tokens.
Whenever a player casts an instant or sorcery spell that targets only a single Golem, that player copies that spell for each other Golem that spell could target. Each copy targets a different one of those Golems.
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
1/1/2011
The second ability triggers whenever a player casts an instant or sorcery spell that targets only one Golem and no other object or player. That Golem can be Precursor Golem itself, one of the Golem tokens it created, or any other Golem. It doesn’t matter who controls the Golem.
1/1/2011
If an instant or sorcery spell has multiple targets, but it’s targeting the same Golem with all of them (such as Agony Warp targeting the same Golem twice), Precursor Golem’s last ability will trigger.
1/1/2011
Any Golem that couldn’t be targeted by the original spell (due to shroud, protection abilities, targeting restrictions, or any other reason) is just ignored by Precursor Golem’s second ability.
1/1/2011
The controller of the spell that caused Precursor Golem’s second ability to trigger also controls all the copies. That player chooses the order the copies are put onto the stack. The original spell will be on the stack beneath those copies and will resolve last.
1/1/2011
The copies that Precursor Golem’s second ability creates are created on the stack, so they’re not “cast.” Abilities that trigger when a player casts a spell (like Precursor Golem’s second ability itself) won’t trigger.
1/1/2011
If the spell that’s copied is modal (that is, it says “Choose one -” or the like), the copies will have the same mode. Their controller can’t choose a different one.
1/1/2011
If the spell that’s copied has an X whose value was determined as it was cast (like Fireball does), the copies have the same value of X.
1/1/2011
The controller of a copy can’t choose to pay any additional costs for the copy. However, effects based on any additional costs that were paid for the original spell are copied as though those same costs were paid for the copy too.
Decktips