Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Mirrodin Besieged (MBS)
Serie | Normaal | Foil | ||
Mirrodin Besieged | 14,95 | 49,95 |
Ik vraag me af of deze landjes een plek kunnen vinden in affinity.
Weliswaar doet het een beetje af aan het levens-beat idee van het deck, maar ik zie een geanimeerde 1/1infect met een Cranial Plating wel zitten. Misschien in Modern bij gebrek aan standaard artifact landen, hoewel dat natuurlijk ook weer de schade via de plating vermindert. Dilemma's.
Infect Legacy is toch niet zo popijopie. Same met eigenlijk T2 en M.
infect Legacy/T2/Modern?
Wut. Hij is nog best duur. Wat speelt deze allemaal.
Raging Ravine geeft zichzelf zelfs +1/+1 counters als hij aanvalt
Ik wou net typen: Edit:Llanowar Reborn
Thanks!
Llanowar Reborn is dat.
Ja, klopt, landen mogen gewoon +1/+1 counters hebben. Wat is daar verkeerd aan?
Er is zelfs een land dat al in het spel komt met +1/+1 counter erop, in Ravnica blok, ik ben de naam ff kwijt...
Als je deze animeert, dan kan je er bijv. met Thrive een +1/+1-counter opleggen. Aan het einde van de beurt wordt het weer een land. De counter blijft erop liggen. Hij valt er niet af, hij doet simpelweg niets meer. Daarna als je hem weer tot leven wekt, gaat de +1/+1-counter weer werken en wordt hij 2/2.
Edit: Hurp Xander, waarom moest je weer eerder zijn
Ja, die +1/+1 counter blijft erop. Alleen doet die counter niks zo lang het geen creature is.
Zo gauw het weer een creature is, krijgt die +1/+1 counter zijn betekenis weer terug.
ff vraagje. het gaat als volgt; als je van deze kaart een creature maakt en hem een +1/+1 counter geeft blijft deze dan op de kaart staan ondanks dat het een land kaart is? deze vraag stel ik omdat ik er niet mee eens ben dat het er opblijft omdat het wel een creature is maar dan weer een land
Oh ja? Kijk hier maar eens dan.. Zo zijn er nog veel meer lijsten te vinden!
Volgens mij wordt deze kaart niet in legacy gespeeld hoor, je hebt daar namelijk Mishra’s Factory én Mutavault die beter zijn.
In standard is hij goed omdat hij een zwaard kan dragen en planeswalkers kan aanvallen. Zeker in combinatie met Tezzeret, Agent of Bolas kan het hard gaan, maar Hero of Bladehold maakt hem ook al gevaarlijk
Infect is behoorlijk populair en men is het nu aan het testen in Legacy.. Daar is dit een soort van Mishra’s Factory in!
Wat maakt deze kaart zo goed/gewild? Is hij alleen speelbaar in infect decks of wordt in veel meer decks gespeeld?
Land
T: Add C.
1: Inkmoth Nexus becomes a 1/1 Blinkmoth artifact creature with flying and infect until end of turn. It's still a land. (It deals damage to creatures in the form of -1/-1 counters and to players in the form of poison counters.)
Legal in: Vintage, Legacy, Modern, Commander
6/1/2011
If Inkmoth Nexus entered the battlefield this turn and it’s not a creature, it can be tapped for mana. If it becomes a creature that turn, it can’t attack or be tapped for mana.
6/1/2011
If you’ve controlled Inkmoth Nexus continuously since your most recent turn began and it becomes a creature, it can attack or be tapped for mana.
Decktips