Meest gebruikte links
Actieve topics
Laatste kaartcommentaar
Spoilers
Innistrad Crimson Vow
Crimson Vow Commander
Innistrad Midnight Hunt
Midnight Hunt Commander
Adventures in the Forgotten Realms (AFR)
Commander Forgotten Realms (AFC)
Modern Horizons 2 (MH2)
Modern Horizons 1 Timeshifts (H1R)
Strixhaven (STX)
Strixhaven Mystical Archive (STA)
Commander 2021 (C21)
Alle spoilers zijn te maken in de catalogus en staan met linkjes op de winkel homepage.
Verkoop of ruil je overtollige kaarten aan Nedermagic via onze dynamische inkooplijst of vraag per email een bod op je gehele collectie.
Serie: Explorers of Ixalan (E02)
Serie | Normaal | Foil | ||
Amonkhet Invocations | 29,95 | |||
Explorers of Ixalan | 11,95 | |||
Onslaught | 11,95 | 19,95 |
Prijs:
€ 11,95
helemaal mee eens, hier het linkje van neheb: Neheb, the Eternal
Leuk met {=neheb, the eternal}
Lezen is een kunst blijkt maar weer, I stand corrected
Savage Ventmaw zegt: "Until end of turn, this mana doesn't empty from your mana pool as steps and phases end."
Geen Upwelling voor nodig!
Gewoon Upwelling ernaast gooien!
Je hebt geen infinite mana, tussen de phases verdwijnt die namelijk gewoon. De rest is wel infinite
Als je aanvalt met Ventmaw doe je dat doorgaans niet wanneer hij dood zou gaan, dus ja infinite combat phases en blijven beuken met Ventmaw alleen zou al genoeg moeten zijn.
ook prima met Savage Ventmaw. infinite combat phases, en infinite groene en/ of rode mana. Al denk ik dat de infinite combat phases wel genoeg moet zijn. Deze gaat in mijn Scion of the Ur-Dragon commander deck!
In een token deckje ofzo kom je ook een heel eind met Druids’ Repository Misschien niet automatisch infinite, maar zeer de moeite waard.
Ik prefereer de combo met Bear Umbra. Bijvoorbeeld op Invisible Stalker.
zorgen dat je oneindig mana hebt. kun je oneindig vaak aanvallen.
ik gooi deze in mijn myr-deck. mana produceren samen met de Myr Galvanizer en Palladium Myr en Copper Myr.
och, een 1/1 unblockable is zo gecast.
Beurt 3 Aggravated Assault
Beurt 4: Nature’s Will
beurt 5: aaaanvallluuu!
Dan moet je wel in berut 1 en 2 met goeie beesten aankomen, maar toch!
En het is een combo met Nature’s Will.
dit is gewoon een World at War enchantment !
Enchantment
3RR: Untap all creatures you control. After this main phase, there is an additional combat phase followed by an additional main phase. Activate this ability only any time you could cast a sorcery.
Legal in: Vintage, Legacy, Commander
10/4/2004
If you have enough mana, the ability may be activated more than once in a turn.
10/4/2004
You will normally use this during your post-combat main phase so you can untap any creatures that attacked.
Decktips